Veelgestelde vragen over: MijnNTI

Het lukt mij niet om in te loggen op MijnNTI. Wat nu?

Ben je nieuw bij MijnNTI? Volg de link mijn.nti.nl en ga naar "Wachtwoord vergeten".                                                      
Vul in het veld "Studentnummer" jouw persoonlijke NTI studentnummer in en in het veld "E-mailadres" het e-mailadres waarop je deze e-mail hebt ontvangen.               Klik vervolgens op de button "Herstel wachtwoord"
Open het door jou doorgeven e-mailadres, hier ontvang je een e-mail met een persoonlijke inloglink om definitief je wachtwoord voor Mijn NTI aan te maken.
Lukt het je niet? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 -1 630 606 of per e-mail klantenservice@nti.nl.


Wanneer kan ik inloggen op MijnNTI?

Zodra de opleiding is opgestart en het lespakket is verstuurd, ontvang je een e-mail met daarin de instructie om in te kunnen loggen op MijnNTI. Als je dit niet hebt ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 1 630 606 of per e-mail klantenservice@nti.nl.


Hoe kan ik inloggen bij een training die online via Zoom wordt gegeven?

Op de dag van de training wordt een link in de Agenda op het Dashboard van MijnNTI geplaatst.


Ik zie een melding op MijnNTI dat mijn inschrijving nog niet compleet is. Wat nu?

Heb je een toelatingseis voor de opleiding? Dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk je diploma/cijferlijst instuurt naar toelating@nti.nl onder vermelding van je studentnummer. Volg je een MBO of Master opleiding dan horen daar nog 1 of meerdere overeenkomsten bij, deze info is te vinden in je lespakket/inschrijfbevestiging.